Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2016

Όταν θερίζεις τους καρπούς των κόπων σου!!!

Εχθές, με τα μεγαλύτερα από τα μουσικά μου αστεράκια,  συνειδητοποίησα πόσα πολλά έχουν μάθει!! Οι κόποι μου των τελευταίων δυο χρόνων, απέδωσαν τα μέγιστα!!
Με αφορμή ένα αφρικανικό τραγούδι, δουλέψαμε ρυθμό, παλμό, μέτρο, αξίες, μελωδικό σολφεζ. Τα μουσικά μου αστεράκια, μου απέδειξαν πως, όσα τους έδωσα, τα πήραν και τα έκαναν δικά τους και με το παραπάνω.
Πάνω απ' όλα όμως, χαρήκαμε τη χαρά της συνεργασίας, και τα αποτελέσματά της!!! 
Το τραγούδι μας, το ακούσαμε πρώτα από το cdplayer, είδαμε που βρίσκεται η πατρίδα του πάνω στην υδρόγειο σφαίρα, το μεταφράσαμε στη γλώσσα μας, για να ξέρουμε και τι τραγουδάμε,  το τραγουδήσαμε με παιδιά ενός σχολείου της Ιταλίας, το χορέψαμε, και το κτυπήσαμε ρυθμικά.

                                      
Αυτά έγιναν τα προηγούμενα δυο μαθήματα.
Οπότε εχθές, τρίτο στη  σειρά μάθημα, αφού το χορέψαμε και το τραγουδήσαμε άλλη μια φορά (τόσο πολύ  αρέσει στα μουσικά μου αστεράκια. Να τους χαλάσω εγώ χατήρι; ΠΟΤΕ :) ), στρωθήκαμε κάτω, και όλοι μαζί, βρήκαμε ποιοι μουσικοί φθόγγοι κάνουν την εισαγωγή του. Τους γράψαμε στο πεντάγραμμο πάνω στον πίνακα, και τους τραγουδήσαμε,  (μελωδικό σολφέζ)  Έπειτα, νιώσαμε μέσα μας τα ισχυρά μέρη του μέτρου, και τα σημειώσαμε στον πίνακα. Στη συνέχεια, χωρίσαμε την εισαγωγή μας σε μέτρα των 2/4, και ετοιμαστήκαμε να το παίξουμε στα μεταλλόφωνά μας  .                                        

                                                            

Ένα έχω να σας πω!! Πήγα ένα βήμα παραπέρα, και τα χώρισα σε δυο ομάδες. Η μια ανέλαβε το μέρος των κρουστών, και του τραγουδιού, και η άλλη την εισαγωγή στα μεταλλόφωνα. Εκ περιτροπής αλλάζανε ρόλους, έτσι ώστε πέρασαν όλα τα παιδιά και από τους δυο ρόλους. 
Αυτό που κατάφεραν με λίγα λόγια, είναι να μην μπερδευτούν η μια ομάδα από την άλλη, και να εστιάσει η καθεμιά στο δικό της μέρος.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!!! ΜΕ ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ!!!

video
Αυτά τα παιδιά, είναι έτοιμα για ωδείο του χρόνου, γνωρίζοντας ήδη τα πρώτα στοιχεία θεωρίας, και όχι μόνο.